SERVICII ȘI TARIFE
Acasă -> Servicii și tarife
SERVICII DE REPARAȚII / ÎNTREȚINERE EXPRESOARE DE CAFEA

MANOPERĂ REPARAȚII
48 LEI / ORĂ (fără T.V.A.)
CONSTATARE
(GRATUIT pentru reparații complete)
42 LEI (fără T.V.A.)
DECALCIFIERE
95 LEI (fără T.V.A.)
SCHIMBARE PIESE
PREȚ PE DEVIZ
TERMENI ȘI CONDIȚII
Clientul comunică datele de identificare ale aparatului.
Primim în service doar aparatele fabricate pentru rețeaua electrică EU 230V / 50 Hz. Ne rezervăm dreptul de a refuza aparatele insalubre, care prezintă urme de insecte, paraziți sau pericol de contaminare.
Se completează raportul corespunzător intrării aparatului în service. Clientul semnează raportul, adăugând un număr de telefon, un nume în clar și semnătură. Clientul care este doar reprezentantul proprietarului va completa documentul împreună cu seria actulului de identitate.
Rezultatul constatării pentru verificarea mecanică și eliberarea devizului cu costurile reparației se emit în maxim 3 zile lucrătoare. Timpul de reparație poate fi cuprins între 1-10 zile lucrătoare. În cazul reparațiilor care necesită comandarea de piese de la producător reparația poate depăși 10 zile lucrătoare.
În situații excepționale, la montarea piesei comandate se poate descoperi necesitatea comandării unui alt subansamblu, al cărui defect nu era vizibil fără piesa respectivă.
După ce clientul agreează devizul de reparație trimis în format electronic, sau anunțat telefonic, se poate continua reparația.
Dacă devizul de reparație nu este agreat de client, lucrarea se sistează, astfel că sunteți nevoit se achitați prețul de 42 lei (fără T.V.A.) pentru constatare.
La ieșirea din service, clientul semnează raportul de service emis în urma constatării, semnate de către responsabilul de departament. Clientul semnează raportul, adăugând un număr de telefon, un nume în clar și semnătură. Clientul care este doar reprezentantul proprietarului va completa documentul împreună cu seria actulului de identitate.
Garanția reparațiilor (3 luni pentru piese înlocuite + manoperă) se acordă doar la sediul SC DELTA MULTIPREST SRL.
Clientul este obligat să își ridice aparatul din service (indiferent dacă este reparat sau nu) în termen de 30 zile calendaristice de la data în care a fost contactat pentru a i se aduce la cunoștință stadiul în care este aparatul. În caz contrar, în ziua cu numărul 31, clientul este de drept în întârziere, iar aparatul va intra în patrimoniul SC DELTA MULTIPREST SRL și se va lăsa fără o notificare prealabilă, SC DELTA MULTIPREST SRL urmând să recupereze din aparatul clientului componentele folosite.
Mărci expresoare



